PER LASCIARE UN COMMENTO CLICCATE IN FONDO AL 'POST' SU COMMENTO,

POI SCEGLIETE UNA DELLE OPZIONI INDICATE.

SE NON AVETE UN ACCOUNT GOOGLE/ALTRI, SCEGLIETE L'OPZIONE 'ANONIMO' E

FIRMATE PER FARMI SAPERE CHI SIETE O SEMPLICEMENTE RIMANETE NELL'ANONIMATO!




31.7.11

NOSTALGIJA



Vlado Kreslin - Tisoč let

Magari poi gli sloveni questo cantante non lo ascoltano, non lo so,
però da quando ho trovato per caso questa canzone la ascolto e la riascolto
perché, pur non capendo ciò che dice, mi ricorda quel sentimento di

nostalgija

che per me ha sempre caratterizzato la Slovenija.

-------------------------------------------------------------------------

Tisto noč, ko sva šla, dvignila si me z dna do neba, dala moč, ki jo da nekdo, ki te upošteva, rad ima.

Je to malo ali vse, a zahtevamo preveč ali pač ne?

Tudi čez tisoč let tu bom stal, sonce bo moje srce, ena od tisoč zvezd mi bo prav, nosil bom njeno ime!

Rad bi pel in zvenel, rad bi ostal, času vzel tisto moč edinega gospodarja in pravičnika.

Knjigo, sina in drevo sem mu dal, zdaj pa hoče še telo in dušo.

Tudi čez tisoč let, tu bom stal, sonce bo moje srce, ena od tisoč zvezd mi bo prav , nosil bom njeno ime!

In že jutri spet bo to, kar že včeraj je bilo. In že jutri spet bo to, kar nam včeraj je bilo.

Tudi čez tisoč let tu bom stal, sonce bo moje srce, ena od tisoč zvezd mi bo prav, nosil bom njeno ime !



1 commento:

  1. Vlado Kreslin e' il cantante piu' popolare in Slovenia.A me e a Uroš piace moltissimo.
    ha suonato praticamente con tutti.vedi il suo sito:http://www.kreslin.com/

    RispondiElimina

Please, leave a message!
Lasciate un messaggio.
Dejadme un mensaje!